top of page

Dobře víme, že tu toho textu není málo, ale musíme splňovat zákonné normy a pokud chcete mít před objednáním ve všem jasno, doporučujeme si obchodní podmínky pročíst.

FAKTURACE A IDENTIFIKACE PROVOZOVATELE:

Dreamstock s.r.o.

Kurzova 2247/2, Praha 5 - Není adresou provozovny

155 00, Praha

Česká republika

IČ:02963124

Společnost zapsána dne 2.5.2014 pod spisovou značkou C 225627 u Městského soudu v Praze.

 ADRESA SHOWROOMU:

Fotověci, Lidická 28, Praha 5 150 00, Česká republika

Pro provoz služeb umístěných na internetové adrese fotospin.cz


I. ZÁKLADNÍ POJMY A ÚVOD

Společnost Dreamstock s.r.o., nacházející se na adrese Kurzova 2247/2, Stodůlky (Praha 13), s identifikačním číslem: 02963124 a zapsaná u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 225627 (dále jen „Poskytovatel“) provozuje internetové stránky fotospin.cz (dále jen „webová stránka“). Na základě smlouvy mezi Poskytovatelem a Objednatelem (fyzickou či právnickou osobou) je Poskytovatel zavázán poskytnout služby týkající se provozu eventové agentury a doplňkových služeb.


II. Uzavření smlouvy ceny a platební podmínky

Po přijetí poptávky Objednatelem, Poskytovatel připraví a zašle Objednateli cenovou nabídku společně s fakturou pro zálohu. Ceny vychází s ceníku uvedeném na webu fotospin.cz (dále jen "webu"). Všechny ceny uvedené na webu mohou obsahovat dodatečné příplatky, jako jsou fotografické či video služby, rekvizity, vlastní logo, vlastní pozadí, profesionální osvětlení a další poskytované služby uvedené na webu. Příplatky jsou komunikovány individuálně mezi Poskytovatelem a Objednatelem a vždy jsou sjednány písemně. Pokud Objednatel nenalezne v ceníku na webu příslušný typ služby, kterou poptává, je možné individuálně sjednat cenu i podmínky jiné. 

Přijetí nabídky může být:

a) potvrzeno e-mailem na adresu Poskytovatele, b) realizováno úhradou zálohové faktury v případě absence potvrzení podle bodu a), c) potvrzeno přijetím služby, pokud nebyla nabídka potvrzena podle bodů a) či b).

Pokud smlouva obsahuje úhradu zálohou, je třeba ji zaplatit do její splatnosti, pokud nebylo dohodnuto jinak, a to na bankovní účet uvedený na dokladu Poskytovatele nebo ve smlouvě. Objednavatel je povinen uvést variabilní symbol uvedený na dokladu.

Uzavřením smlouvy Objednatel potvrzuje, že souhlasí s těmito VOP, které se stávají její součástí. 

Objednatel souhlasí s tím, že smlouva může být uzavřena elektronicky a dále s možností zasílání faktur elektronickou formou. Faktura se považuje za doručenou nejpozději den po jejím odeslání na e-mailovou adresu Objednatele.

Po dokončení služby Poskytovatel vystaví a zašle Objednateli finální fakturu s odečtením předem zaplacené zálohy, pokud nebyla celá částka uhrazena předem. Faktura je splatná do její uvedené splatnosti, pokud nebylo dohodnuto jinak. V případě zpoždění s platbou má Poskytovatel právo účtovat Objednateli úroky z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den zpoždění. Toto neomezuje nárok Poskytovatele na náhradu škody způsobené prodlením.

 

Dnem úhrady se rozumí den připsání předmětné částky na účet Poskytovatele.  

 

III. odstoupení od smlouvy

V případě, že realizace smlouvy není možná kvůli nepředvídatelným okolnostem, smluvní strany najdou vhodnou změnu termínu realizace. Nedojde-li k dohodě, může Poskytovatel účtovat 30% ceny domluvené služby jako kompenzaci za nerealizované služby, přičemž zaplacená částka zálohou bude na tuto kompenzaci započtena; neplatí to, pokud je nemožnost realizace způsobena Poskytovatelem.

 

Při stornování smlouvy Poskytovatel zašle vyúčtování do 21 dnů od storna. Jakákoliv zaplacená částka bude započtena na storno poplatek.

Storno nebo změny ve smlouvě, je možné realizovat na základě domluvy do 4 kalendářních dnů před začátkem služby. Storno poplatek je 50% z ceny služby a je třeba jej oznámit na email: fotospin@fotoveci.cz. Při pozdějším stornu je celá cena služby náhradou za ušlý výdělek.

Jestliže Objednatel uzavírá smlouvu mimo svou podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů, pokud smlouva nebyla s jeho souhlasem realizována před uplynutím 14denní lhůty.

IV. Odpovědnost a záruky

Objednatel akceptuje, že mohou nastat nepředvídatelné okolnosti vedoucí ke zpoždění v zahájení služeb ze strany Poskytovatele. Poskytovatel je v takovém případě povinen prodloužit sjednanou dobu poskytování služeb o dobu zpoždění.

Uplatnění práv z vadného plnění se řídí ustanoveními obecně závazných předpisů, zejména ust. § 1915 až 1925 a násl. občanského zákoníku. Práva z vadného plnění se uplatňují na info@fotoveci.cz.

Reklamaci poskytnuté služby je nutné řešit ihned na místě plnění. Na později uplatněné reklamace nemusí být brán zřetel.


V. Další ujednání

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (VOP) byly vytvořeny v souladu s občanským zákoníkem a definují vzájemná práva a povinnosti obou smluvních stran. VOP je integralní částí smlouvy o poskytování služeb. Pokud smlouva obsahuje klauzule, které se liší od VOP, mají tyto klauzule přednost. Smlouva a VOP jsou psány v českém jazyce. Poskytovatel má právo kdykoli upravit znění VOP, ale takové změny neovlivní již uzavřené smlouvy.

Objednatel bere na vědomí, že služby poskytované Poskytovatele nepředstavují profesionální fotografické služby. Poskytovatel tak neodpovídá za kvalitu pořízených mediálních záznamů.

 

 

VI. Ochrana osobních údajů

Vyplněním objednávky, registrací, přihlášením k odběru obchodních sdělení nebo prohlížením našich webových stránek umožňujete využívat Vaše osobní údaje. Tento Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat a obchodní sdělení Vám pak nebudou dále zasílána. Další informace o zpracování Vašich osobních údajů v souladu s  nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (GDPR, dále jen „nařízení“)  naleznete níže. 

  1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

    • Správcem Vašich osobních údajů je Dreamstock s.r.o. viz hlavička těchto OP, se sídlem Kurzova 2247/2, Praha 5, 155 00 (dále jen „správce“).

    • Kontaktní údaje správce pro doručování: Fotověci, Nádražní 349/3, Praha 5 150 00.

    • Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

  2. CO SHROMAŽĎUJEME

    • Vaše osobní údaje především v rozsahu: e-mail, celé jméno, telefon, fakturační adresa, dodací adresa a dále také údaj o ceně objednávek.

    • Audiovizuální materiál vašich prostor a účastníků

  3. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    • Jako správce Vaše osobní údaje využíváme k zajištění přepravy, k zasílání obchodních sdělení a jiným marketingovým aktivitám vůči Vaší osobě. Uchování Vašich osobních údajů rovněž slouží k  naší právní ochraně v případě právních sporů. Rovněž je využíváme  k naplnění našich zákonných povinností (např. zákonná povinnost archivovat dokumentaci z důvodu možné finanční kontroly).

    • Správce nepoužívá Vaše osobní údaje k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

  4. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    • 10 let od získaní souhlasu, nejdéle však do odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů (pro tento účel zpracování).

  5. PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    • K Vašim osobním údajům bude mít přístup správce a jeho zaměstnanci a případně též třetí osoby – zpracovatelé, kteří poskytují vhodné záruky a jejichž zpracování splňuje všechny požadavky nařízení a zároveň budou dostatečně chránit Vaše práva a osobní údaje.

    • Zpracovatelé Vašich osobních údajů jsou společnosti zajišťující marketingové služby pro správce, například Google (Google Ireland Ltd.), Facebook  (Facebook Ireland Ltd.) a další osoby či společnosti, které jako správce potřebujeme pro své podnikání, jako například účetní program Money provozovaný společností Solitea Česká republika, a.s.

    • Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

  6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

      • Právo na  zpřístupnění informací, jejich opravu, omezení práce s osobními údaji

        • Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům a právo na opravu osobních údajů.

          • Stačí nás kontaktovat a bez zbytečného prodlení Vás informujeme, jak jsme Vaše osobní údaje získali, zda a jakým způsobem je zpracováváme, na Vaši žádost také osobní údaje upravíme.

        • Máte právo požadovat, abychom omezili jakékoliv zpracování Vašich osobních údajů, včetně jejich vymazání, tedy abychom s nimi přestali nakládat.

      • Právo na výmaz

        • Osobní údaje již nejsou potřebné pro účel, pro který jsme je shromažďovali  nebo zpracovávali.

        • Odvoláte svůj souhlas se zpracováním, pokud jsme ho ke zpracování údajů potřebovali a neexistuje další právní důvod pro zpracování.

        • Osobní údaje zpracováváme z jakéhokoli důvodu neoprávněně a neexistuje právní důvod  pro jejich další uchovávání a zpracování.

        • Pokud nastane jedna z podmínek určená nařízením, jsme jako správce povinni bez zbytečného odkladu vymazat Vaše osobní údaje.

      • Právo být zapomenut

        • Je rozšířením práva na výmaz, při němž jako správce musíme provést přiměřené kroky, včetně technických opatření, k vymazání veškerých odkazů  na Vaše osobní údaje a jejich kopie.

      • Právo vznést námitky proti zpracování osobních údajů

        • Pokud nemáte právo na výmaz a používáme Vaše osobní údaje na základě našeho oprávněného zájmu, máte i přesto právo vznést námitku proti našemu zpracování Vašich osobních údajů, a to včetně námitek proti zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu. Pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány. U jiných námitek bez zbytečného prodlení vyhodnotíme, do jaké míry můžeme Vaše osobní údaje využívat v souladu se zákonem, naším oprávněným zájmem a Vaší námitkou, o výsledku Vás informujeme a do té doby omezíme používání Vašich osobních údajů.

      • Právo na přenositelnost údajů

        • Jako správce Vám musíme na Vaši žádost předat všechny údaje, které o Vás zpracováváme ve strukturovaném, běžně používaném, strojově čitelném formátu. 

      • Právo odvolat souhlas se zasíláním obchodních sdělení

        • Vždy a bez udání důvodu můžete vzít svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení správce zpět.

      • Právo odhlásit se ze zasílání obchodních sdělení

        • Odhlásit se můžete kdykoliv a bez udání důvodu kliknutím na odkaz v obchodních sdělení správce, newsletterech. Rovněž nás stačí kdykoliv a jakkoliv informovat o přání odhlásit se ze zasílání takových sdělení a provedeme požadovanou změnu za Vás.

      • Právo podat stížnost u dozorového úřadu

        • Pokud budete mít jakékoli otázky či výtky spojené s naším zpracováním Vašich osobních údajů, určitě se na nás obraťte jakoukoli cestou - kontakt zde, rádi Vám vše zodpovíme. Pokud byste přesto nebyli spokojeni s naší odpovědí, máte právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, a to buď na adrese sídla úřadu: Pplk. Sochora 27, Praha 7, PSČ 170 00, na e-mailu posta@uoou.cz či jakoukoliv jinou cestou, kterou bude úřad na ochranu osobních údajů akceptovat. Bližší informace o úřadu najdete na webových stránkách www.uoou.cz.

 

 

 

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Obchodní podmínky jsou platné od 1.1. 2023 do odvolání.

bottom of page